emmma


filmen igår var jätte bra! upp till förväntingarna, och lite till! kvällen sluta iaf hos nisse. haha hela allt var lite små kul i sig, men det får ni inte veta, hihi. kom hem därifrån typ fyra ;o sen koka vi nudlar, och gjorde milkshake, haha! hedde på twillight men jag somna då nästan direkt, men det kanske inte var så konstigt efersom klockan var kring halvsex. sen idag så har emma vart här till sex ikväll ungefär, robin var här ett tag också. och nu håller jag på att göra en kladdkaka, duktiga jag va? ;) ikväll blire nog bara en hemma kväll tror jag, det kändes lägesen!

haha hade inge vettigare bild att lägga upp än våran frulle imorse =) den var go..


Kommentarer
Postat av: robin

JAG SAKNAR DIG!!<3

2009-08-01 @ 20:59:34
Postat av: linnea

du är snygg gumman :)

2009-08-02 @ 20:31:20
URL: http://lliino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0