GÖTEBORG


-så jävla kul! vill tillbaka NU..
iaf så har vi  gjort så himla mkt, och orkar df inte ner skriva allt, så jag ska visa i bilder! =) 


haha yeah beautiful.. iaf på väg dit!


emmas lösnaglar :)


haha också mina!


en annan gång, haha då vart det tiger xd emma gjorde zebra mönster :)




haha alla shoppingdagarna, ullared allingsås partille & nordstan, ja glömde fota en dag.

provum, mkt slitet från min sida.


haha, mina trash








myyyyyys :D


haha, omg                 ....


haha nästan glass varje dag ;b 


haha den kvällen glömmer man inte :)


PÅVÄG MOT LISEBERG! såg ut som ett ägg den dan.




3D film!


andra dagen på liseberg!


här åkte vi typ chang hai eller nå, haha rolig!


åkte färja!


i skalhamn!


haha vidar! följde med ut på fisketur xd




haha sigge! han fick sig en makrill ;p


hahhahahahahahahah






sista månaden!


hihi vi fick en ny kompis :)


haha så jävla sötunge :)


sweeetisar (:


så himla skön :)


haha sista kvällen hitta vi ett körsbär träd (yy) HAHAHHAAH 17-15!


sista dagen var vi även tvugna att städa :( men inte så farligt?..


vi vill inte hem =( hahahah titta mig där, åt vänster xd


påväg hem! tråkigt. inte serriös


haha nånstans där vi stanna och fika påväg hemmåt.. 




YAAAAAAAAAAY! mycket gott :D


ser ni tröjorna? det står I ♥ LISEBERG! haha stämmer mkt bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0