hemma igen


inatt var jag och emma vakna till runt fem ngn gång, vilket betydde att jag skulle vara trött idag eftersom jag skulle upp tio. kanske även på lite dåligt humor? hmm.. det vet nog dom som var i min närvaro. mehe, men vi pratatde då om allt ,vilket man bör göra någon gång. :) aja stressstress till piteå, köpte lite smått & gott där, som en tröja, bh, örhängen, body butter, och nå grejs man her på tänderna, haha. 

ska strax upp och sola med julia, börjar bli blek igen, och ingen jävla sol har vi heller. så man får fuska lite! heh. senare blire väll att fara till mig och hitta på ngt. =) kisses.

haha grr..

Kommentarer
Postat av: julia

jag har då iget linne under...och ingen bh heller... och inga byxor eller trosor :( OCH ÄNDÅ LÄGGER DU UPP BILDEN! :'(

2009-08-22 @ 00:14:21
URL: http://jjjuliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0