IGÅR


lite om gårdagen, julia kom till mig ngn gång lite senare på dagen, kmr inte ihåg vad vi gjorde,  jag och att minnas saker är tyvär inte ngt som arbetar bra tsm. men iaf så gick vi och skulle hyra en film, det vart disaster movie. köpte pk också, sen då vi skulle gå hem, börja flera bilar köra fram o tillbaka efter oss, och tutade. sen var det en bil som förföljde oss nästan hela vägen hem, haha! vet dock vem det var men schysst o säga det här, haha såg att dom hade adda mig på msn, men jaja! dom skulle säkert bara skrämma oss x)
haha det vart lite pinsamt iaf när vi gena över några gårdar också sprang vi och just då kom dom med bilen från sidan så nu tror dom väll att vi är livrädda.. aja, sen gjorde vi en välldig serriös blogg, HAHA men vad den heter säger jag då inte. sen satt vi ute och myste, och gick senare in på kvällen för att sova. hann spela ett spel därimellan också, hade inget o göra så om ni har fått ngt konstigt sms typ däre står jag behöver dig eller nå, så va allt ett skämt. :) haha!

L     Ä    C     K     E    R    T!
.
.
.


haha tog bilderna på oss till den andra bloggen! men var ju så frb snygga så va tvungen he in dom här också! .. ;o


Kommentarer
Postat av: Lina

Ursäkta de jävla pinsamma killarna som följde efter er! Jag sa åt han att han skulle sluta köra efter er men lyssnade han? hm.. NÄ! Och han försökte inte skrämma er han ville bara köra efter er för han hade tråkigt. Vi trodde inte att ni skulle bli rädda. Jaja, skitsamma. Skit i han iallafall..

2009-08-03 @ 20:42:06
URL: http://linaohman.blogg.se/
Postat av: Lina

japp. skitkul

2009-08-03 @ 22:03:07
URL: http://linaohman.blogg.se/
Postat av: julia

hihiii det var en rolig dag och igår också

i like vattenballonger ;)

jag hittar fortfarande rester i trosorna.. hahah nae men jag gjorde det när jag skulle duscha igår XD

2009-08-04 @ 11:14:38
URL: http://jjjuliias.blogg.se/
Postat av: ellen :D

hahahahahha, fan vad snygga ni är !! :D

2009-08-04 @ 21:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0