dålig uppdatering


heeeeeeeeej nu var det längesen! dåligt av mig. känns som jag har haft fullt upp, och när jag fått lite tid över har jag bara inte orkat. aja iallfall så vart det inget älvåkra igår, för att vi hann inte, nämligen så att jag har TAPPAT BORT MIN MOBIL! intekulintekul. åhhhhhhhhhh serriöst! ska beställa en ny snart, men tillsvidare har jag

fått låna miriams gamla, tack ändå även fast det kanske inte är den bästa!
haha men snällt av dig :)

aja, sen idag vare skola då.. jobbigt, drygt och hemskt. sen imorrn har vi typ lagdag eller nå, så då for jag och julia och köpte fika till det! sen var det träning, sista träningen t.o.m känns på nått sätt bra ändå för jag gillar inte fotboll, men ändå inte eftersom jag kommer fetma bort. jaja nog om det! sen efter så ringde emma direkt hon hade glömt köpa fika så jag cyklade med henne upp på konsum i turbofart haha! vi hann! så då köpte hon det osv, sen möter vi en på vägen ut.. shieeet asså, det var läskigt! vi hade just sagt: tänk om vi träffar ...! också står han där ute, vi får panik går fort som fan till cyklarna och cykeljäveln sitter fast, VAD GÖR JAG?! haha sliter upp den sätter mig och cyklar åt hellvete! vi hade sagt hela vägen dit, och när vi var där inne, tänk om vi träffar han! hahaha. aja vi klara oss hem hela vägen och sen var det blåbärs smoothie på tur, riktigt god! fick lära oss den på hk:n idag btw! så då satt vi ute på altan prata osv :)

längesen jag la upp nå bilder, så här får ni! från igår :)


haha nej jag ser inte ut så då jag skrattar, xD gör bara ngt konstigt



Kommentarer
Postat av: miriam :)

HAHAH x) inte dom finaste bilderna inte! ;) Menmen, man kan inte alltid visa sin bästa sida! :p

2009-08-27 @ 13:48:14
URL: http://mmmiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0