"lagdag"


tjaa, idag var det skola.. eller lagdag, typ varit i lomtjärn och lekt. sen på lunch for jag och julia hem till mig, hittade inget bättre att äta än nudlar så det fick duga. tsm med blåbärs smoothie. haha det får jag aldrig nog av :) men iaf, sen var det brännboll och dragkamp.. var bara med i dragkampen, haha det var lite kul eftersom man blir lite halvt galen när alla skriker.
sen nu är jag hemma själv, dunkar musik och skriver på msn.. faktiskt välldigt skönt eftersom jag blir oftast välldi trött efter skolan! 




vår lunch :) hahaha vad äckligt det såg ut

Kommentarer
Postat av: julia

jag såg jävligt tjock ut på bildden -.- usch är jag så ful så tar jag livet av mig haha gud va hemskt jag är så ful -.-

2009-08-27 @ 18:36:25
URL: http://jjjuliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0