serious shit


tjabbbalo.

träning tidigare idag, mysigt med spöregn.
aja, haha i do it for the money! , japp e så att om jag är på alla träningar osv varje vecka får jag 100 spänn bara sådär utöver, greaaat! .. ♥


senare kom lilla julia!
haha vi försökte skriva med kissie, hahahah men det gick inget bra :(
så vi roa oss och cama med kaarle ist! vemfan det nu är.. haha juste och hans kompis max eller nå.. eller så var det att dom skulle på max.. haha nä jag minns inte. galet lejt men roligt.


 idomin <3.

..kan man inte lägga in printade bilder?!

Kommentarer
Postat av: julia

HN HETTE ELIAS HAHAH

jag lovar!

fast han var hungrig så han skulle på MAX och äta heheheh ;)

2009-08-12 @ 10:55:04
URL: http://jjjuliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0