3 happy months


Hallihallåååh! hur mår ni? själv mår jag toppen! =)


idag vart det en mysig hemmakväll med robin, vi gick och hyrde en film,
haha glass köpte vi också...  sen såg vi ju förmodligen filmen? ;)
det är ju faktist så att det är 3 månader idag! ♥ hihi oj vad tiden går fort asså.
jag menar det är ju ett halvt halv år ju! haha.

men nu ska jag snart gå och sova ;o
jag vet det är ju knappt kväll än, snart halv två är klockan och jag är som piggast.. men måste faktist dra mig upp nio imorrn, ska in och ta en till såndära spruta i armen, usch nä jag vill inte.. ingen som kan göra det åt mig? hehe, ni får en miljon (a)

lägg även märke till att detta är första inlägget utan bilder! 
bra eller dåligt? dåligt tkr jag! det är alltid kul med bilder :)

haha, men ha det bäst! puss godnatt. =)

Kommentarer
Postat av: julia

grattiiiis ;)

2009-07-08 @ 18:56:11
URL: http://jjjuliias.blogg.se/
Postat av: robin

JAG SAKNAR DIG!<3

2009-08-01 @ 21:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0