haha, dagens? ;)


idag hare inte hänt mkt, men imorrn då jävlar blire skellefteååå. 
lyckades tillslut övertala mamsen, tack. fast helt ärligt så tkr jag inte det är så häftigt att se kändisar, haha nämen jag kan lika gjärna köpa ett par byxor för pengarna lix,
men shithesame hur ofta får fara med sin bästa vän & se t.ex johan palm?

DAGENS KÖP


tunika, kjol, jeansleggings.


och ett par söta ballerina skor ;) sry för suddig bild.

OMGEEE, vet inte vad jag ska ha på mig imorrn, får jätte beslutsångest, MÅSTE.. ANDAS. ahhahah kanske nått jag köpt idag? näe.. svårt ju, vid sånnahär tillfällen önskar man att man var kille.!

DAGENS LÅT



kollade runt lite på gaybloggen (yy) haha han hade lagt upp den här låten, så jag lyssna på den, och nu är jag helt fast i den! kan inte sluta, den är så jävla bra. och tänker inte på nån speciell eller så, så tro inte det bara.. 

Kommentarer
Postat av: Jag :D

Johan palm e sämst ;)

2009-07-04 @ 00:07:10
Postat av: Nicke

Skön låt ;)

2009-07-04 @ 00:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0