jag saknar dej..



 
fick denna fina bild av miriam för nån dag sen.

det vart så brottom innan hon logga ut så vi hann aldrig riktigt prata..,

men ändå så säger bilden så mycket.

"en bild säger mer än tusen ord" mh, och här finns det en massa bilder.

bilder som väcker minnen. varje bild säger nånting. varje bild har ett minne.

kmr ihåg alla dom där dagarna då bilderna togs.

vet inte hur länge sen jag va med dig sist, men du vet att  jag saknar dig!

då du kmr hem från köping eller vars du nu är.. så måste vi vara med varann,
haha det har jag bestämt nu!
har ju än aldrig haft våra "kalas" lr va man ska kalla det, haha men du vet vad jag menar! puss på dig snygging, kom hem nu! ;)


Kommentarer
Postat av: miriam

jag saknar dig och jag vill säga dig mer än miljoner ord! näjuste, vi har inte haft kalaset än. bara du och jag :)<3 jag saknar dig så otroligt mkt och en del av dom minnena var under våran bästa tid tillsammans. min bästa tid!<3 miss u so gumman!

2009-07-11 @ 22:09:35
URL: http://mmmiriam.blogg.se/
Postat av: hannah

vilka snyggingar! ;)

2009-07-11 @ 22:30:42
URL: http://hannaahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0