muffffins


heyy.

idag vart det att kliva upp tidigt, somna sent så hade gjärna sovit nån timme till.
men det kanske är bra? så jag ställer om dygnet lite, för som det ser ut nu så är jag typ uppe till tre och sover till ett.
det gick iaf bra med proverna kände ingenting, haha vf skriver jag sånt här? hur intressant äre att läsa om nån annans prover.. haha jaja, iaf så sen var jag duktig och följde mami och kolla på nå badrums inredning iaffär i korsträsk, för vi ska göra om  vårt badrum snart .
och sen följde jag och handla, också vidare hemmåt. sen har jag gjort jätte goda muffins!
haha omg :D också har jag hunnit tappa bort mobilen, men den brukar alltid kma fram så..



resultat!  haha nä jag måste få tillbaka mitt liv igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0