MJUKGLASS HERE I COME

hej sötnosar!

tänkte bara blogga lite snabbt innan jag går o lägger mig, har iaf varit med julia idag (: hon sms:a å fråga om vi skulle fara o köpa glass, o självklart tackar man inte nej till de, haha så turklövern nästa,  haha turk lövern.  mjukglass! mummmsigt. ;p
haha sen ville vi ju spela minigolf.. tur vi inte gjorde det, säger jag bara haha! men jag hade me mig kameran så vi gick ändå dit och tog lite kort. sen cykla vi hem till mig, haha fick hoppa in genom fönstret för hade ingen nyckel, men aja det gick bra det också :) haha. sen så fastna vi vid datorn hela kvällen, haha men det va kul iaf (; vi lyssna ju på opera och finsk musik i hörselkopor! xD och juste,, JULIA HAR FÄRGAT HÅRET ROSA! tyckte faktist det vart supersnyggt, hon passa i det, coolt!


snyggve & fulve, visst vart håre snyggt ändå? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0