johaaan palm :)

                                                      


TJAAA,

haha gubben på bilden ni ser ovan, har johan ritat själv ;-)
var ju som sagt o kolla på han idag, hehe. jag är nog ett litet johanpalmfreak ändå...

DAGEN VAR BÄST.

haha ska plåga er med massor av bilder,


johan paaaalm.

var där ungefär en timma iförväg för att få hyffsade platser, och fick stå längst fram i mitten!
det kunde ju inte bli bättre =) sen, då klockan väl började närma sig kom laila bagge upp och prata lite om johan, sen ba startades musiken och in kom han.
hihi alla skrek och julia börja gråta.

 
tog inte systemen utan min vanliga digitalkamera, df bilderna inte är så bra.


haha jadu, sådär kan man ju också dricka, ;)


johans brorsa henrik! haha även kallad henky panky spanky!

   
haha min fina autograaaaaf som henrik skrev, hann inte få johans :( buhu.

haha så lika "bröderna palm" var! fast båda hade lika äckligt hår.. haha!
långt, okammat, inte duschat på ett år?
jenny julias lillasyster var före mig när han skrev autografen, hon sa - kan du skriva en åt min lillebror också? - ja, han får dagens första stjärna! *ritar en stjärna* sen jag, *han skriver sitt namn* du får ett hjärta! och en stjärna... och ett hjärta och en stjärna! hahaha.var bara tvungen skriva det här ;) hahahah..


juliaaaaaaaaa med zina brillz, tack för en underbar dag!


sockervadd! ett måste :)

haha nu så ska jag se film,"10 orsaker att hata dig" har sett den förr, men whatever den är sjukt bra! sen blire jordgubbar till det självklart, haha tjockis jag. =)

Kommentarer
Postat av: Jag :D

fast båda hade lika äckligt hår.. haha!

långt, okammat, inte duschat på ett år?



hahah xD

2009-07-04 @ 22:18:00
Postat av: linnea

fyfan vad han är ful ... -.-

2009-07-04 @ 22:25:40
URL: http://lliino.blogg.se/
Postat av: julia

HAHAHHA tur som fan för dig att du inte la upp bilden när jag grät, då hade jag dött :(

tack för dagen själv allt var ju värt det och se den snygga linda! heheheh (a)

2009-07-04 @ 22:41:49
URL: http://jjjuliias.blogg.se/
Postat av: niggah

hata JOHAN fan va äcklig han är!

2009-07-06 @ 11:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0