SJUK!

halli :)
förlåt för dålig uppdatering, men har faktist min ursäkt.
har körtel feber och en stor halsinfektion. så var inte frisk som jag skrev i förra inlägget, haha. iaf fick det veckan före sommarlovet, fast visste då inte att jag hade det.
men efter läkarbesöket förra veckan så vet jag säkert nu! och körtelfeber har man i ca 3-4 veckor,  har haft det i 2-3 v, men är nästan frisk nu, det är bara orken som är borta, men efter 2 veckors liggande, och då menar jag nästan bara liggande, så orkar du knappt nå, aja det blir bättre å bättre :)

psg till helgen, längta som fan till de, eftersom laget faktist är bra iår, + att det är roligt me cuper. men nejfan, tog prover och min jävla lever eller nå var påverkad så ingen fysisk ansträngning för mig inte, får gå typ runt huset! inget mer som tar på krafterna.
yääääääääääää. hahahhahhaa jag gjorde faktist det, det vara lite små jobbigt...
haha amazing!
och sen så ska man vila 4 veckor efter tillfrisknaden, sen kan man vara hängig, ingen ork osvosv i flera månader. perfekt under sommarlovet va? :D 

måååste bara säga att jag har tagit två (?!?!?) sprutor i armen :) STOLT.
jag är livrädd för såna saker! spela roll om det gör ont, whatever det går över..
men själva sticket. sprutor, getingar o allt de, allt som sticks! jag blir livrädd av bara tanken. haha alla har sina rädslor, right? :)

ojoj det här blev ett långt inlägg, orkar ni läsa? ;) haha, men ska gå o äta lite meloon :)  

         så ha en bra kväll, och sköt om er! puss ♥
slänger in en bild
på jag och bästavän :)


Kommentarer
Postat av: julia

krya på dig gmn <3

2009-06-24 @ 15:42:47
URL: http://jjjuliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0