sjuk

39,8 graders feber sist jag kolla, inte kul såhär en lördags kväll. aja, var på fotbolls match o kolla tidigare idag, förlora med 7-1 hellvetes dåligt. iaf för att vara oss ;) haha nämen, har vunnit varenda match i serien, släppt in 0 och gjort 14mål. grymma? ohyes. 
höll då på att frysa ihjäl, tur att robin va där och värmde mig :)
match igen på tisdag, kom o kolla?  =)

nu ska jag krypa under mitt varma täcke igen, och se nån bra film :) ha en bra kväll!


måste bara tipsa om hajna sjukt roliga filmen, haha the benchwarmers.

Kommentarer
Postat av: miriam :)

visst ska vi göra bloggdesign tsm va ?:D duvet våran "bloggkväll" ;> hahah :) förresten! xD han som står där längst bak med armarna i luften på filmframsidan det var otrligt lik din pappa i ansiktet! XD HAHAHAAHAHAH

2009-06-08 @ 16:23:21
URL: http://mmmiriam.blogg.se/
Postat av: julia

höhö jag skulle vara bänkvärmare idag på fotbollen XD

2009-06-08 @ 22:11:54
URL: http://jjjuliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0