ANDREAS GÄSTBOLGGAR! (VIA MSN HAHA)


Tjooo första gången jag bloggar typ känns lite konstigt, men evve tyckte att ajg skulle göre det eftersom hon inte orkar göra det själv... Idag har jag varit med Evelina, kom dit kl 6 ungefär efter att ha väntat typ 2(!) timmar hos mina kusiner för att jag inte fick komma tidigare för evelina ... sen när jag kom dit så satte vi oss vi datorn ett tag och sen hälsa vi på pelle i hans fina rum och evve var klädcoach (; sen gick vi och såg film, en hockeyfilm, sen bytte vi tv för att vi skulle se 40 dagar och 40 nätter på 3an, den var ganska bra hehe.. typ min humor sen låg vi och pussades lite, sen for jag hem :s

En dikt från mig till Evelina!

Att få krama din hand,

Känna din bara hud mot min

Och försiktigt smeka dina fingrar,

En efter en

Att få nudda din kind,

Och se den vackra smilgropen riktigt nära

Att få känna dina andetag,

Smeka mina öron som en ljuvlig fläkt

Och höra dig viska ett litet ord tillägnat bara mig.

Att få drunkna i dina underbara ögon,

Som är så ljust blå,

Och sakta försvinna bort

I denna ändlösa ocean

Att få dra fingrarna genom ditt hår,

Också det vackert ljust,

Känna varje hårstrå

Och känna hur du njuter

Att få närma sig dina läppar,

Sakta men säkert låta dom bli större och större,

Ju närmare dom kommer

Och sedan äntligen möta mina

I en passionerad kyss

Att få prata med dig,
Bara du och jag,
Utan att världen existerar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw, hur kan man bli så glad över något som inte ens har med en att göra? :') okej jag har faktist lite med det att göra ;) ni är skyldig mig en stooor tjänst! :D

2009-11-01 @ 17:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0