söndag


Godmorgon!

vaknade ungefär ett idag, men det är ju söndag så...
iaf så igår var jag till piteå på 50års kalas! yey, det var väl trevligt, nämen kul att träffa mina kusiner. sen kring åtta-nio kom vi hem, andreas stanna kvar och vi fjorde hemliga saker. HEH. sen kom JK kring kvart i elva, jag gjorde mig klar och vi for på bion! det var nattbio twillight. och så visa det sig att man var tvungen ha leg! ;o och jag är bara fjorton.. visste inte ens att det var gräns på den filmen. varför ens? jag ser den inte hemsk sådär. och nästa helg är det ju biopremiär på andra twillight filmen, och i helvete om dom kollar då, liksom dom har förut aldrig kollat? aja, vi var tvugna fara hem, så vi baka en kladdaka och slog på en film ist. haha. :)

idag så ska jag snart hoppa in i duschen, klockan fem är det ju SOMMAR MED GÖRAN!!!!!!!!!!!!!!!
haha andreas ville se den, tror knappast den är bra, menmen vi får väl se. :)


hahaha


innan vi for till bion!


haha som julia sa, BLANK O FIN!


yummmmmie, ;p

Kommentarer
Postat av: Andreas

HAHA, hemliga saker? xd hahaha, fick mig ett gott skratt! :D

2009-11-15 @ 14:52:26
Postat av: Julia

evve du håller ju på att magra bort....

hhahahahah som man säger BLANK OCH FIN sa jag faktist... =)

2009-11-15 @ 15:21:20
URL: http://jjjuliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0