03:30


tjosantrosan, ett tag sen sist nu! orkar iaf inte säga vad som hänt under veckan, haha okej ärligt så kommer jag inte ihåg. men whatever, helgen!

fredags direkt efter skolan följde andreas mig hem, han pryar som sagt på konsum så det gick super. vi for hem till mig, lagade egen mat såg på idol osv! skit mysigt :) senså var det ju 2månader! säg grattis? ;) andreas du är fantastisk, gud själv. jag älskar dig bara mer och mer, alltid vi! och så är det sagt. <3

lördags så gjorde jag absolut inget fram tills sju, då for jag till julia och sen promenerade vi upp och hyrde en film vid namn sex drive. evelinus tipsar! en skojjig film med lyckligt slut just the way i want it haha!

nu idag söndag så har det bara gått 3½h typ haha, men ska försöka röra på mig ngt, sola och göra engelska läxan som skulle vara inlämnad i fredags.. kanske oxå plugga till mina 3 älskade prov i veckan.. =(




körde med silverschampoo i torrt hår i ca 40 minuter, visst vart det lite annan färg? :-)



Andreas photoshoppa mig, dock skicka jag bilden som svart/vit så han har gjort hud osv i annan färg, menmen ändå kul att se! =) men jag gillar det inte xd haha var ju finare i brunt.. :(


Kommentarer
Postat av: Andreas

haha det var svårt att gissa ungefär hur din hud såg ut xd det är faktiskt svårt! :O;) älskar dig:)

2009-11-08 @ 02:56:55
Postat av: Anonym

färga brunt! :D

2009-11-08 @ 11:12:03
Postat av: Emma

visa hur du sminkar dig och fixar ditt hår? :)

2009-11-08 @ 17:52:23
Postat av: Anonym

nej, ha blont... mycket snyggare på dig =D

2009-11-13 @ 14:37:57
Postat av: erica

fin du var i brunt! :)

2009-12-03 @ 14:47:51
URL: http://ericalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0