evvus och gästbloggarn miriam! :)


go'daggg! håller på att göra mig lite i ordning, packa osv. ska nämligen sova hos miriam inatt! nu har miriam kmt och vi ska snart fara och köpa lite gott till ikväll. sen kommer andreas dit, och sen far vi på fredagsfeber.. som jag så gulligt ställt upp på.. haha nämen blir säkert kul :)



miriams gästblogg:

evve har ju som redan sagt lite av vad vi ska göra men inte allt! och resten är hemligt, tihi! vi har sååå intressanta liv att vi måste hålla dom hemliga ;) eller så gillar jag bara att skriva det :) men det var allt från miriam denna gång! och glöm inte besöka min blogg! :) HEJDÅÅÅÅÅÅ!


bild på mig och evvus :D vi är såååå söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0