<3


allt det här med dig är bara så bra! nästintill perfekt, du är så perfekt som man kan bli. den bästa jag vet. du gör mig alltid lycklig. du är bra för mig. kanske för bra för mig? du har allt man kan söka efter, en unik insida OCH även utsida. jag har äntligen hittat rätt. du är rätt för mig! det är dig jag vill dela allt med, (vet att jag bara är unge än, men känns verkligen så!) för tänker jag mig in i en värld där jag alltid står brevid dig så är det inget annat än underbart. det känns bara så härligt att veta att du är min, haha bara min. hoppas du alltid finns där för mig, i alla lägen. har sån otrolig tur, kan inte vara många som har det så bra. och om du inte redan visste det så ska jag alltid stå där för dig. om jag så ska springa till china.. du är värd allt :)
6/9-09 <3 with you, i'm in heaven

Kommentarer
Postat av: Andreas

DU ÄR MIN <3

2009-09-20 @ 01:04:36
Postat av: Ann Al

aww :)

2009-09-20 @ 10:07:55
URL: http://jjjuliias.blogg.se/
Postat av: miriam :)

jag ska inte säga det den här gången! jag är för lycklig för eran skull :)<3 ni är perfekta tillsammans! :D

2009-09-20 @ 13:40:42
URL: http://mmmiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0