kul

hej :)
nu är det julia som skriver ............................. jag har varit trött men det har gått över i varje fall men jag tror att evve är lite trött.. Men hon ska få sova snart men inte riktigt än :) För vi ska dansa till bra musik! Kanske kommer en liten video på det.. :) Jag och jacob gjorde kakdeg imorse förövrigt det var gott! Han åt upp halva smeten så tjock som han är :( Men det gör inget, han är så söt <3 jag älskar han han är mitt favoritsyskon. En annan favoritsak är då maträtten taco! -det är gott tillsammans med majs som min lillebror också gillar! Jag pussar han,vi är typ tsm men det är ju olagligt så ;$ aja.... Vi har ätit marängsvich idag eller nå vene vad det var! Gott var det iaf.. Men nu ska jag avsluta med nån bild :)
Puss i röven!


jacob <3 älskaaa dubbelhakan och tjocka armar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0