proffs bagarna


hejhopp gummi snopp. idag efter skolan följde Julia mig hem, tog ett tag innan vi kom in efter som jag hade tagt fel nycklel på morgon, hade inga nummer på telefonen, och grannen for just vart desperat och ringde 118800 haha. fick tag i nyckeln tillslut! så efter det for vi upp och handla eftersom vi hade lovat stå för maten idag! haha vi gjorde olika små pizzor som faktist vart lyckade! :)

sen efer Julia hade farit kom Emma. vi tog en kvälls promenad ute i det härliga vädret! serriöst klockan är äver älva och det är ca 20 grader! jag älskar att gå ute på kvällen och bara prata! så grymt mysigt alltså. sen ser vi ett fet jävla kryp! usch såg ut som en kackerlacka! typ minst 3 cm stor. har aldrig sett något sånt förut. haha och absolut inte i älvsbyn.

ooooooutfitttttt




Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag älskar också att gå ute på kvällarna och bara prata :)

2009-09-01 @ 23:35:03
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/
Postat av: miriam

hahah, ser typ ut som jag e serriös ;) love my paaants<3 ;p sötbarn!

2009-09-02 @ 07:27:27
URL: http://mmmiriam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0