spa night

tjoo, åt just en god-jamen-nanting-sallad, annars har jag vart i stan i stort sett hela dagen med ingen större än andreas, hehhe jag shoppa typ inge alls. nästan. tror det skulle bli luleå med tjejerna nästa helg? :) men det är alltid mys å gå på stan, ett sista råd innan alla dör är att stana förbi kioskpiraten och köpa en mjukglass med geisha smak eller turkisk peppar! ahhaha.. belive me, en stund i himlen. amehnn.. sista dagen på sommarlovet spenderar jag med minsötamammarandi♥ ! hjärtat for te storstrand och lämna mig, han kommer dock tillbaka senare ikväll och sover. så då passar jag på gör min moder sällskap under tiden, vi ska ha spaaa... tihiija :)



blev en sån här tröja alla har typ, svart/vit vet ingen av mina kompisar som har det såå..
och underklädes set såklart mehe, + lösögonfransar och två (hälften mina) topp hemliga saker som bara andreas och hon i kassan vet om.. ;;) hahah






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0