betyg!


det första jag gjorde imorse efter att emma hade farit hem var att öppna det stora, vita, kuvertet som låg på köksbordet. kan ni gissa vad? BETYGEEEN.. fatta vad man har jobbat för dom. ändå sen vi började om i somras har man kämpat för dessa betyg, och nu är dom här.. hhehe, dramtisk jag låter. jag hade några höjningar så jag är nöjd ändå. dock inte helt nöjd, men det ska jag bli! hä-hä-hä. btw en varning! om ni skär en chili, gnugga INTE ögonen efteråt! helvete vad det sved och rann tårar.. buhu :(



HAHAHA emma inatt när hon försökte få på sig min klänning som jag sydde när jag var typ tio..? :D hhahaa, svårt att förklara hur snygg den är


Kommentarer
Postat av: Anonym

hört att du äger!;)

2010-12-24 @ 21:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0