är du en bajskorv?

världens bästa gästbloggare är här, dvs jag.. JULIA! Även känd som Evves bff ;) heheheh. Just nu sitter jag hos evve... hon tar på sig nå trosor tror jag... för hon hade inga när jag kom, menmen så kan det vara. Det gör ju inget för mig! =) ♥ Vi ska nog se på en film snart kanske baka nå och äta (men jag vet inte..................)ω←evves stjärt .

IDAG....så har vi varit i luleå. Jag hade typ inga pengar, men jag hittade ändå lite saker :( jobbigt. Vi åt på max. Vi åt väldigt goda milkshakes. Vi fyndade på monki. Det var roligt.
Vi tänkte dricka vatten nu och dela på en äppelsin och se på någon film :D:D:D:DD:DD:DD::D:D:DD:D:D:D:D:D::D:d:D:D nu danpar musen och det är inte roligt, det kommer nå vårtor på den, det kan vara kondylom. Det ska man se upp för.
Vaccinera er mot livmoderhalscancer (gardasil). det vill jag göra.........................................................................................................................................................................................................
Jag tänkte att ni ville se söta bilder på oss.

HAHAHAHAHAHAHAHA söta omg Vi var faktist oseriösa på den här bilden

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH evves gamla verk :)

haha fantastic 4

<3<3<3 söta <3<3<3
i början av sjuan ;)

sommarlovet mot 7an =)


how cute huh? ;)




amentjaaaaaaaaaaaaråååååååååå :;D;D;D;D;D;D

Kommentarer
Postat av: miriam :)

hahahahaha söta bullar ni är :D och hur sjuk såg inte jag ut? ;o ser typ serriös ut xd

2010-01-31 @ 11:00:52
URL: http://mmoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0