nattblogg.. mina tankar just nu.


Alla människor gör sina misstag, och vi alla kommer någon gång att uppleva svek, sorg, ensamhet, men också glädje, lycka och stolthet. Säg mig, hur ska man reagera när något tar så hårt på en? Finns det någon som bestämmer vad som är rätt och fel? Jag tror att man måste lära sig att tro på sig själv, våga förlåta, ta risker och tro. Förra sommaren hade jag något jag förlorat till iår. En enda sak jag saknar. Jag hade en bästavän jag kunde jag berätta vad som helst till, allt mellan himmel och jord som man brukar säga. Samtidigt som vi kunde skratta bort nätter. Idag sitter jag här ensam. Det hade inte behövt bli så. Det lilla, tog död på vår vänskap. Mitt sommarlov kan bli perfekt, men då behöver jag dig. Förlåt. Nu vill jag bara höra dig säga det också.

Fick jag en önskan, hade den där förbannade skiten aldrig hänt.
För hur kan man titta på dessa bilder utan att le och gråta samtidigt?


































Kommentarer
Postat av: julia

evve.. jag saknar dig så himla mkt och utan dig så kommer sommarlovet inte att vara sammasak, det är redan det dåligaste sommarlovet i hela livet utan dig..

2010-07-12 @ 16:02:38
URL: http://juliaknuts.blogg.se/
Postat av: anonym

Hej!

Jag har följt din blogg ett tag! ;) Jag bara är nyfiken, va hände mellan hon och dig på dessa bilder! :) ett + att du skrev jätte vackert om henne!! ;) tacksam för svar! ;D

2010-07-23 @ 01:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0