glass är gott


hallådär, började dagen med en powerwalk i ca 45 minuter, sedan har jag duschat, fixat mig och nu sitter jag framför datan här inne när det är soligt och varmt ute? ajabaja, väntar iaf på att andreas ska sluta jobbet så han kommer hit, då minsann ska vi ut å köpa glass :) jag tycker väldigt synd om han som är mjölkallergiker.. tänk er att aldrig få äta kul eller mjukglass på sommaren? alla gudomliga vanlijglassar.. vilket liv alltså :( ikväll blir det iaf maaatch i trångfors, segern är vår ;)





böt om, så detta fick bli dagens outfitttttttt ;-)



Kommentarer
Postat av: Ninni!

du är så söt eve! VI SKA VINNAA! syns sen puss<3

2010-06-23 @ 16:22:16
URL: http://ninanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0