ohnoo..




fläck på spegeln det under ögat!

hahahh jag håller på att lära mig i photoshop, så inga kommentarer! men ändå.. är så sugen på att göra ngn förändring med håret! att ha långt blont hår klassas man fan direkt som fjortis, sjukt irriterande, varför? måste vara för att det är så jävla snyggt och folk blir avundsjuka.. haha en hårfärg ändå bara ju.

förresten tror jag det är ngn 70årig kvinna försvunnen här i älvsbyn just nu? om det är det, poliserna är iallalfall ute med bilarna och såg nyss en polishelikopter, andreas berätta även att hans bror sett poliser smyga runt på gårdar, så måste ju vara det. tänk om hon ligger i min säng nu när jag ska lägga mig?..  haha åhh

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0