lite nytt.. :)


hemma efter att ha varit och köpt lunch till skolan imorgon, det är klassens dag och vi ska cykla någonstans till ingers stuga. undra vilka äventyr inger kommer hitta på! gaaaaaaaaaah, har också varit i luleå idag, trejde gången jag shoppar nu på fyra dagar, inte sådär jättebra när jag ska försöka spara! bilder på de. sega som vi är missa vi oxå vår buss, sen även den andra, lite kul att vi kuta gärnet båda gångerna men såg bussen köra förbi, två mycket dramatiska ögonblick må jag säga. detta gjorde oxå att jag missa träningen, heh




två kjolar, kortkortshorts, håliga och blommiga tights, tubtopp, oversize tröja, tshirt, linne, skjorta lr vad man ska kalla de, örhängen och nördbrillor :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0