:p


dagen har känts vääldigt seg måste jag säga, kan det bero på att den varit en timma längre? jaa det är frågan. så jävla skönt med lov! emma den sötungen for till turkiet idag, det skulle jag verkligen inte ha något emot. fatta nice att komma bort från all snö och minusgrader till sol och värme. så jag hoppas hon får en skön vecka där! jaja till saken, min dag kortfattat:

• klippte tommy, andra gången nu så börja nästan få till det vid öronen :D hah!
• gymmade, kände mig sådär extra stark idag
• färgade utväxten, det blev bra!
• mötte upp en söt liten vän och powerwalkade i kanske 30 min? kortis men mysigt att bara prata :)
• åkte epaa med jim och erik! dom ska sova på forumparkeringen inatt ifall någon uteliggare känner sig ensam, hähä! måste berömma erik för den fina hatten också. riktigt stilig!

NU är det sängen som gäller!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0