du är söt :)


så bra sov jag trots allt inte, alldeles för lite, för varmt och inte de drömmar jag hoppats på. det finns fan inget värre än att vakna upp och det är fööör varmt. det är så ofräscht äckligt och gör en på dåligt humör! aja, till saken, nästan direkt efter att jag vaknat skjutsa mamsi mig till gymmet och biffa en timma med emma, sedan hem, åt, data, böt om, packa väskan igen och blev upphämtad av emil (som förövrigt tog körkoret förra veckan, grattis till han!) där även niklas var, han släppte av oss utanför och det blev gymmet för andra gången idag! hähh, och nu ikväll har jag och randy hälsat på emma och anki! hahahah, då får man räkna med skvaller mellan våra mammor :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0