fina onsdag


nu uppdaterar jag bara för robin, bara för att han är min vän, bara för att jag vill uppfylla folks drömmar. hähä! eller hur var det? :D anyway, imorse missade vi bussen, eller jag rättare sagt, miriam den sötisen väntade på mig. taskigt av mig, men "jobbet" tog det inte så hårt. så ja, i regnet traska jag iväg med ett paraply som jag lämnade utanför ok (?) gula skor (dom var vita från början) och en randig socka och den andra grå.

allt var som vanligt förutom att vi fick lunch vid halv tre och inte elva som vi brukar. då ska ni veta att det smakade! Väl efter vårt arbete slutat stannade vi kvar på stan ett tag, vi köpte bl.a koftorna som visas i bilden under! mysig och billlg ;o hähä, senare på bussen hem hade vi en jättesöt Dan bakom oss. han hade några kilon extra och snarkade väldigt sött. tack och hej.









hahahah NAW miriam höll om min tumme medans hon sov ;')


avrundar med en goding! ;)

Kommentarer
Postat av: robin

hehe :D

2010-10-20 @ 22:46:09
Postat av: julia

nej?

2010-11-06 @ 10:33:54
URL: http://juliaknuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0