varning för mycket text..


HAHA vem har inte köpt godis idag? (2.90, halleljuaa) eller, vem lyckades stå emot? den ska få en stor fin pumpa av mig. tihii. iallfall, före min långa, dryga stå-i-kö-för-att-komma-mig-fram-till-godiset vistelse på kära ica var jag och tränade på gymmet, denna gång med min nya tränings kamrat niklas. han är lite klen än, men han går åt rätt håll!

05.45 (!!) åkte jag som vanligt med bussen till piteå, sedan vidare med citybussen ut till hortlax och utförde min dag på förskolan med dom finaste barnen. helt seriöst! jag kommer gråta imorgon när jag måste säga hejdå, dom är så otroligt snälla och skötsamma. dom vill alltid kramas, att man ska vara med dom, och att man ska måla teckningar åt dom! vissa kommer bli så sjukt snygga om tio år, åååh jag har mina favoriter, heh..he.

det är så coolt att man kan se redan nu vilka typer dom kommer bli, vilka "gäng" dom kommer delas in i osv. man ser det ganska direkt på en person faktiskt :) iallfall, väl efter praoen stannade jag och miriam kvar en timma extra och gick på stan en snabbis, vi hann dock bara in på gina innnan vi var tvugna att gå till bussen. hähä, med mig hem fick jag en kofta, mössa och ring! nåväl, ska dra mig till duschen nu, godnatt!






Kommentarer
Postat av: linnea

inte kom du och sov hos oss nån dag it ... :(

2010-11-04 @ 00:11:43
URL: http://linneaabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0