sovmorgon


började klockan tolv idag, så sov hos krille i piteå och tog bussen som gick 10.45 istället för 9.25.. mycket skönt med sovmorgon må jag säga! på vägen till bussen märker jag dock att jag har glömt börsen + busskortet i krilles lägenhet, heeeets eftersom inte har jag någon nyckel :( men jag fick tur nog åka med ändå! 

annars idag har jag haft engelska och matte, väldigt chill dag som alla andra dagar typ! har som mest 3 lektioner på en dag. ehehhe. imorgon är första dagen vi ska vara i salongen, hela dagen dessutom så det blir kul.

 meeen, har ju självklart hunnit vara inne i stan och shoppat lite smått! tänkte vara snäll och lägga upp bilder på det också!



ska byta färg på denna tröja till en helfärgad röd/vinröd färg dock :)




blev min fjärde sån här svart halsduk, haha, men den här är väldigt tunnt stickad och blir skönare inomhus!


Kommentarer
Postat av: idaaa

Vars har du köpt den gråa stickade halsduken? :)

2011-08-26 @ 07:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0