koppar


NU har jag jullov, äntligeen! slutade skolan redan i fredags men har haft praktik från i måndags. hos tracy, på clip in, har jag varit, och det var ju helt ok. skönt att slippa åka buss, fina tider, och kul att jag fått ta emot faktiskt två kunder! elin känner jag ju, men fick även testa på en annan. det roliga var att jag skärde hela hennes hår med kniv, och sen "mjuka" upp det med en filersax, det är verktyg vi inte ens börjat med i skolan än! så det är ju alltid kul, att utöka sina kunskaper liksom!

är sugen på att färga koppar orange hår..! men vågar inte, eller, vill bli blond igen och då kanske det bästa inte är att färga orange. men snyggt är det, jävligt fint!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tänk it, gör det bara ;) nä men goldwell har en grym avfärgning sen om du vill bli blond. Tror du skulle rocka loss i kopprigt :)

2011-12-21 @ 21:03:41
URL: http://vivalapandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0