candyman


jahej, denna fredag har ej varit händelserik.. efter school drog jag och emma ett pass på gymmet, sedan hem i duschen, åt mat, lite meera mat och så lite till. höhö, tre rätters middag är aldrig fel. vid sju kom krillebooi och vi intog mys-position. och vid halv tio lämnade han mig ensam och gick hem till alex och oskar. en ledsen evelina har inte gjort annat än att sitta vid datorn efter det. MEN nu ska hon se film, valet av vilken film spelar absolut ingen roll -lär somna efter tio min!

the outfit of the eveniiing ;)









mööms =PPPP


Kommentarer
Postat av: hej

vem är krille? :)

2011-02-12 @ 08:43:29
Postat av: linnet

sv: visst kommer du tycka att det bli ovant från början, men du kommer att vänja dig tillslut. men alltid kul att testa med nytt :) men du gör ju som du vill, men om du ska färga håret så tycker jag den färgen, inte mörkhårig eller något. men jo! jag tycker att du skulle passa i det! :D

2011-02-12 @ 09:51:59
URL: http://linneaabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0