min mamma är bäst, hah!


började min dag med att färga håret på sötmamma, färgen gick i lite mörk brun/röd. det blev inte som väntat men fint ändå tycker jag! sedan drog jag mig iväg till gymmet, nicke den lata pojken var seg. niklas, om vi ska klara av att bygga magrutor till sommaren måste du KÄMPA KÄMPA KÄMPA! ok? bra då var det löst!

vid halv åtta gick jag vidare till emma, till en början beställde vi smink från elf. sedan såg vi en film vid namn "the backup plan" om jag inte minns fel, och det jag hann se av den var riktigt bra! missade slutet eftersom jag  gick hem för att möta miriam som var påväg till mig från luleå. jag har knappt sett henne på två veckor, så det fanns mycket att prata om. kul att se henne var det också minst sagt! två veckor kanske inte låter så mycket, men det behövs inte mycket tid för att förändra något :) think about that!

naaattiii!


Kommentarer
Postat av: julia

tröjan som du gjorde på öppethusdagen? :D

2011-01-07 @ 11:26:25
URL: http://juliaknuts.blogg.se/
Postat av: Nicke

ja ska kämpa som faaan :D

2011-01-08 @ 02:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0