mina drömmar

dag 01 min bästa vän
dag 02 i min handväska
dag 03 det här hade jag på mig idag
dag 04 mina drömmar 
dag 05 den här veckan
dag 06 det här får mig att må bättre
dag 07 min dag
dag 08 mina rädslor
dag 09 detta ångrar jag
dag 10 mina syskon
dag 11 min första kyss
dag 12 mitt favoritminne

jag har ingen stor dröm om att bli popstjärna och bo i hollywood, utan jag siktar efter att leva lycklig livet ut! det som gör mig lycklig är mina vänner, framgång, familj och kärlek. har jag allt det där och utvecklas som människa antar jag att jag lever i mina drömmar :) med framgång menar jag tillexempel att jag lyckas med något som jag kämpat för. om det så gäller arbete, uppfostran av ett barn, eller något bra för andra. man får aldrig glömma att vill man tillräckligt mycket så går det, ge aldrig upp. som sagt är inget är omöjligt.

belive that dreams come true every day, beacuse they do. -one tree hill. ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0