dreams dreams..


vaknade för en halv timma sedan, helt jävla klar vaken var jag också. störande att vakna och se en 0:a på klockan, det känns av någon anledning inte bra då. jag har en liten oskriven regel att sova längre annars blir dagen förstörd. varför jag vaknade så tidigt kanske var för att jag drömmer så konstiga drömmar? både igår och inatt har jag drömt att jag har varit gravid och sedan fått tvillingar. det fula är att dom i båda drömmarna har varit döda ändå sedan födelsen, men jag har ändå haft kvar dom i en korg, och varit lite små sur över att det blev två barn när jag egentligen bara ville ha ett.. hahaa. jag älskar att drömma! (även fast denna var lite wierd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0