sunny


i fredags blev även jag ägare av en iphone vilket känns myche bra! annars såå i helgen har det inte hänt mycket, emsan har sovit här från fredag till söndag. fredag for vi dock ut en liten sväng på byn och träffade lite folk, lördag pressade vi i solen och beställde lite grejjer, avslutade med mello och lite upptäcksfärder i våra telefoner (emsi har också nyligen köpt sig iphone). idag satte vi alarm på tio och har solat ända fram till halv fem typ, så med andra ord är jag något bränd och något röd!

visar upp ny telen! och kollla mitt bröst/hals/eller vad det nu heter, det bränneeeeeeerr!!



Kommentarer
Postat av: erikan

sv: hehe, jag har faktiskt ingen aning om vart hon köpte dom. Men har för mig att det var här på ica! :)

2012-06-02 @ 20:06:38
URL: http://flikkanerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0