FÖRSTA DOPPET! haha


hellå , idag så vare mening jag skullle va med miriam och ätligen få göra design osv för jag har inte jävla aning om hur man gör. men det vart inget av det, så var då med julia! fick jag se deras nya kisse också, en main coon. den ska bli jätte stor! hahaha asså typ som en hund.. jag kan verkligen inte släppa det, det är helt enkelt för coolt för mig. sen cykla vi upp och köpte glass! och senare  ut mot selholmen för att bada&sola! jag som är värsta badkrukan.. haha så det vart första doppet för i år! ;o , men bada är inte min grej, fast det var faktist kul idag! helt ärligt , jag har inte badat ute på 2-3 år! haha.. men det var skönt ändå och sådär! jättemysigt och roligt! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0