IDAG


halllii ♥.  idag vakna jag och Julia .. och kmr faktist inte ihåg vad vi gjorde sen..haha..  men iaf så vart vi hungriga som dom allra flesta blir, plötsligt slog det mig PIKNIK! haha så vi gjorde mackor, och packa lite fika, for ut mot lomtjärn och fika där. mysigt värre! och eftersom det var så otroligt varmt idag så föreslog Julia att vi skulle köpa vattenballonger, så då gjorde vi det. sen vart det självklart en twister glass :) cykla hem till mig, fyllde ballongerna och hällde dompå studsmattan. haha det va fan kul. hedde också in dom i byxorna och sen då man hoppar på rumpa så spräcks dom. hahha.. ja, och sen såg vi filmen som ni vet att vi hyrde igår? dock var klockan fem när vi börja se så han typ bara se halva! aja, den var bra så får hyra och se klart den en annan gång!









förlåt att jag laddar upp så många bilder hela tiden.
men det är omöjligt för mig att bara välja en..!

Kommentarer
Postat av: julia

det är goodie att du lägger upp flera bilder för deet blir roligare så :D

2009-08-04 @ 11:15:58
URL: http://jjjuliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0