090806


haleåh!
Tommy Johanna och Elias har varit här den större delen av min vakna tid idag, och snart ska vi äta middag. Grillar hamburgare ute. kanske inte det godaste att grilla, menmen. Och vet ni? Jag har ett ljus i mitt liv. Per ska kanske köpa en stuga i lillträsk, sörrestuggon som alla säger haha! Och då ska ha nog stoppa in bastu och badtunna där! wihoo! där ska jag flytta in! nämen nästa sommar kör ju jag moppe så kmr säkert vara där ofta och sova över med kompisar osv!


liten jordgubbe ;b


ledsen elias och storebror =)


vaaaarmt idag!

Kommentarer
Postat av: julia

såsööööt <2

2009-08-06 @ 21:04:03
URL: http://jjjuliias.blogg.se/
Postat av: julia

han måste ju köpa den ;) så roligt vi skulle ha det där ;)

2009-08-07 @ 11:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0