hej


godkväll bloggläsare!

ikväll så har jag och miriam varit och sett på lite fotboll! det var p95-94-93 som hade föräldramtach eller ngt. aja sen spela vi själva lite boll, nils adde viktor och vi. jag tyckte jag fixa biffen? hahaha sen efteråt stanna vi kvar ett tag. och sen bar det av hem, och nu ska jag snart duscha och gå och lägga mig. hade tänkt göra en lite tidigare kväll ikv! så jag är pigg och glad imorgon! :D

min h&m beställning kom idag också..! tänkte visa upp det, ska nog ha kvar allt utom jackan!








visst såg den mycket finare ut på deras shopsida!? aja, skicka tbx..

Kommentarer
Postat av: Erika :)

jackan var ju oxå fin :)

2009-08-28 @ 17:17:57
URL: http://flikkanerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0