JAG FRYSER!


hejhej, kom typ hem för typ två timmar sen nu!
iaf mötte upp julia på tresco, och sen drog vi vidare till tobbe och några där.
haha aja, vi kände typ ingen, så det vart som det blev.

sen träffa vi nicke, haha. prata med han lite och sådär. haha jag var som en vild en kyckling. sen följde han oss till julia och sen stjussa han hem mig på moppen, han lukta senap :) VI ÄR BARA KOMPISAR.

kan ju säga att det tog ttyp en timma sen vi hade farit tills jag kom hem, och det är kallt som fan! bara 7 grader och vi hade kortärmat! kaaaaalllt... sitter fortfarande och skakar!

men nu ska jag sova, och drömma...


Kommentarer
Postat av: Niklas

Hahahah it fan lukta jag senap xD

2009-08-15 @ 11:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0