6 december


varning för långt inlägg. :(

vaknade kring nio gick direkt in i duschen och duscha över en timma! haha.. någon mer än jag som älskar att duscha as länge och bara stå under strålarna? haha! iaf så klockan elva hade vi hämtat upp emma och anki för att fara på konfaträff! ska nämligen konfirmera mig, detni! ;) haha för att vara högmässa vare väll rätt okej. ett litet barn som dansade, tappade min mobil från läktaren på typ 3 meters höjd rätt ner i bänkarna där nere där det satt folk. en decimeter till och den hade farit rätt in i huvudet på en gammal tant... sen är ju frasse rätt underhållade också :) och till sist fika.

sen klockan ett satte vi oss i bilen och hämta upp andreas, vi skulle till piteå på äventyrsbadet! det var gode kul, eller mysigt kanske man ska säga ^ typ inget folk där hlr så det var ju bra. sen åt vi där, verkligen mysigt :) också kring sex började vi åka hemmåt. hann vara med varandra ett tag här hemma också, och käns verkligen som att idag har tagit oss ett jätte steg närmare varandra, haha är alldeles kär! jag älskar min andreas :D btwww så äre 3 månader idag (L) gash vad tiden går fort alltså..!

 har inte tagit ngn bild.. men sitter just nu och tänker över en sak, finns nog bara en som vet vad jag pratar om. :) kommer du ihåg det här? ..
haha bilder väcker verkligen minnen. har suttit ett tag nu och kollat på gamla bilder, tror jag ska lägga upp ett inlägg med massor av bilder i veckan om jag orkar. kul att se från bara förra året, alla har förändrats så otroligt mycket.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hihi älskar dig evelina:) 3månader(L)

2009-12-06 @ 23:40:17
Postat av: e,

jag kommer ihåg, haha :) mitt smycke låg under kudden jätte länge, men nu tror jag dte är i min låda! hahaha jag saknar.



jag har också tänkt lägga in massa bilder, först måste jag bara skaffa en ny blogg =)

kram <3

2009-12-07 @ 16:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0