natttii ;*


Dagen före skolan! känns alltid lika hemsk, haha en hel jävla vecka framför mig. men så äre! iaf så idag har jag bara tagit det lungt, börja med att jag följde pelle på gymmet i en timma ungefär, vet att jag är för liten osv men ingen kollar typ. sen har jag solat en 20minutare, lagat mat ;o tränat på musikprovet så jag nästan kan allt! vilket är bra, och även tripplat håret! så det blir najsigt till i imorgon! och nu ska jag sova, godnatt! ;-)

förresten så är det en som kommenterat många ggr nu att jag ska visa hur jag sminkar och fixar håret, och tänkte att hon skulle få som hon ville (känn dig stolt) haha så det kommer ngn gång i vecka då jag har tid! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0