i min handväska


dag 01 min bästa vän
dag 02 i min handväska
dag 03 det här hade jag på mig idag
dag 04 mina drömmar 
dag 05 den här veckan
dag 06 det här får mig att må bättre
dag 07 min dag
dag 08 mina rädslor
dag 09 detta ångrar jag
dag 10 mina syskon
dag 11 min första kyss
dag 12 mitt favoritminne




detta gömmer sig i min handväska, på ett ungefär.. vill inte visa riktigt allt! hahah. en borste, hörlurar, snoddar, hårnålar, tuggummi, börs, pennor och till sist ett autograf block! man vet aldrig vem man träffar på, nejmen det ligger kvar sen idol. dock har jag autografer från en hel del kanske-inte-så-kända-men-snygga-människor! :D btw, tack för era "åsikter" i inlägget under. kör nog på den röda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0