LTOWN


OOOBS! DETTA SKULLE EGENTLIGEN HA KOMMIT UPP IGÅR :)

Efter fyra timmar sömn krigade jag mig upp för att göra mig klar inför en shoppingtur i Luleå. Någon gång efter tio kom vi oss iväg, HAHA allt var planerat och klart att avgången skulle ske halv tio... Men Emma den trötta åsnan orkade inte kliva upp! Dock klandrar jag inte henne för något eftersom hon är så duktig i buzz och vinner över mig. Väl i luleå shoppade vi loss som sate! Eller? Nej. Inte direkt, men lite hittade vi väl. Det var mycket folk och när det är rea finns det oftast inte så mycket egentligen, och om det finns är plagget förmodligen slut i rätt storlek!

På kvällen drog jag och Elin till Emma i Tväråsel. Vi hade hyrt en film och tänkte mysa på till den, men istället sprang vi i minus 25 grader till grannen och lånade ett buzz spel! Av någon aldening gick det inte så bra för gul, vem nu det var.. hhehe.
 
hey gravidmage!





NU:
GYMMMEEEET!

Med denne man ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0