Jul Jul Jul


somnade vid fyra inatt och klev upp klockan tio. helt sjukt hur trött jag är just nu. tror det blir sängen efter detta inlägg, lät väldigt tilltalande ;) då är frågan varför klev jag upp så huvva tidigt? jo, för att min kusin linnea från piteå var påväg hit. mamma och anne brukar alltid göra något kallat "rulle" till jul, och idag blev det av.

hade lovat morbror att passa elias en timma så vi gick dit, satt vid datan osvosv. kanske inte så händelserikt men kul att få träffa henne! det är alltför sällan, tyvär. sedan tog vi ner julgranen och alla tomtar, så nu är det pyntat här hemma. julen är utan tvekan den mysigaste tiden på året :)

vid halv sju drog jag till robin där vi mest bara har myst på, väldigt skönt må jag säga! film, prat och bastuu! mihii.. nikkolas var även där, dom är såå snälla.

haha, vi kör på en kvällens outfit ! :D
(batteriet dog i systemen, så tog den lilla, härlig skärpa jag vet!)




Kommentarer
Postat av: hemligt

snygga leggings :)

2010-12-05 @ 07:58:15
URL: http://juliaknuts.blogg.se/
Postat av: nina!

om jag fatta de rätt så tror jag de ;/ och vi är ju inte så jätte effektiva på no-lektionerna ;)

2010-12-06 @ 16:09:15
URL: http://ninanorberg.blogg.se/
Postat av: mårten

jaa det är klart sötis, vi har ju sagt det och så kommer det ju alltid att vara :)<3

2010-12-08 @ 14:56:39
URL: http://juliaknuts.blogg.se/
Postat av: :):):):):)

Your the worlds greatest!

2010-12-09 @ 21:43:57
Postat av: Anonym

vars har du köpt tightsen? :))

2010-12-25 @ 02:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0